Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Svátek není vykazován jako placený svátek

 
10.5.2011 9:39, Kamila Němcová
Proveďte nastavení svátků v menu "Správce/Servis/Aktualizace". Zkontrolujte jednotlivé kalendáře.

Pokud tato aktualizace nepomůže, na disku počítače v adresáři s daty firmy najděte soubor "Default.ini" (ve složce system / RONMZDY) a přesuňte jej do jiného adresáře. Poté proveďte upgrade programu na nejnovější dostupnou verzi. Tím by mělo dojít k vytvoření aktuálního souboru Default.ini. Zkontrolujte kalendáře a případně proveďte nastavení svátků.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...