Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Automatické zpracování noční směny v den její ukončení

Docházka 4 
1.11.2013 10:42, Michal Žídek
Požadavek:
Je potřeba nastavit výpočet docházky tak aby se noční směna, která je registrována předchozí den například ve "22:00" se zobrazila aktuální den až do jejího konce například do "6:00".

Postup:
Pomocí aplikace "ADS_ServiceManager.exe" je potřeba vytvořit nový záznam, ve kterém zvolíte úlohu: "Zpracování původní docházky" a jako parametr napíšete:

-RPD

Spouštění nastavte na "Denně" a to v 7:00 hodin. Tímto zajistíte, že se docházka zpracuje za včerejší den až do teď "7:00". Pokud by bylo nastaveno 6:00 může se stát, že zaměstnanec nebude mít registrovaný odchod a tudíž ani zpracovanou docházku (zpravidla se při noční směně zaměstnanec registruje po 6:00).
14.9.2018 14:38, Martin Vais

Příklad nastavení:

  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...