Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Vkládání dotazu na helpdesk

MZDY profi 7 
3.6.2009 11:19, Kamila Němcová
Dotaz můžete vložit na naší internetové adrese: www.ron.cz/helpdesk.
Po přihlášení (přihlašovací údaje do centra podpory zákazníků naleznete na registrační kartě programu) klikněte na sekci Vložit nový dotaz, v seznamu Kategorie vyberte MZDY a doplňte Předmět (stručně oblast, které se problém týká) a Text. Pokud chcete k dotazu přiložit soubor, který pracovníkům helpdesku pomůže rychleji najít a vyřešit Váš problém, zvolte Procházet a vyberte soubor. Pokud je možné problém popsat na konkrétním zaměstnanci uveďte co nejpřesnější popis problému. Případně přiložte vzorek databáze s tímto zaměstnancem. Postup vytvoření vzorku databáze najdete mezi častými dotazy na helpdesku.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...