Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Chybové hlášení:

 
29.10.2009 9:18, Kamila Němcová
Při otevírání tabulky xxx.db došlo k chybě, aplikace byla ukončena a při dalším spuštění se systém pokusil tabulku opravit. Pokud se poté objevilo chybové hlášení: "Došlo k chybě při mazání indexů", postupujte následovně:
Ujistěte se, že je mzdový program vypnutý. Na disku počítače v adresáři s daty firmy ponechte pouze soubory s příponami .DB a .MB, všechny další soubory smažte (pro snadnější odstraňování doporučujeme seřazení dle přípony = Extension). Poté přejděte do složky "system / RONMZDY" a smažte soubor RONMZDY.sys.
Při následném spuštění programu budou indexy doplněny.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...