Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Postup instalace nové verze programu

Přístupy 4 
7.4.2011 10:08, Martin Král
Instalace nové verze programu :
1. Zálohujte databázi
2. V adresáři s nainstalovaným programem vytvořte textový soubor maintenance.txt. Obsahem souboru je název počítače, ze kterého budete poprvé spouštět novou verzi programu. Vytvořením toho souboru zabráníte spuštění programu z jiného počítače, než je v tomto textovém souboru napsán.
3. Všichni uživatelé musí vypnout program (případně všechny programy, pracující na společné databázi). Seznam připojených uživatelů naleznete v menu systém | seznam aktuálně přihlášených uživatelů.
4. Vypněte na serveru služby související s aplikacemi - ADS_Service (JIDELNA_Service) + zastavte RON Portál (IIS nebo Apache).
5. Z centra podpory zákazníků (helpdesk) ze sekce "Ke stažení" stáhněte a uložte na počítač novou verzi programu.
6. Spusťte stažený instalační program a proveďte instalaci nové verze. Instalujte přímo do složky ve které máte stávající verzi programu. Nová verze ji přepíše.
7. Spusťte novou verzi programu.
8. Dotaz na restrukturalizaci databáze potvrďte ANO.
9. Po úspěšném ukončení restrukturalizace spusťte na serveru služby související s aplikacemi - ADS_Service (JIDELNA_Service) + RON Portál
10. Odstraňte soubor maintenance.txt

Body 2 a 10 jsou potřebné pouze v případě, že program používá více uživatelů v síti a vy nejste schopni zaručit, že před dokončením instalace a restrukturalizace databáze, aby se nikdo k databázi nepřipojil.
Body 4 a 9 jsou potřebné v případě, že máte tyto služby na serveru (nebo PC) nainstalovány.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...