Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Vytvoření nové evidované události - OPERACE TERMINÁLU

Docházka 3 
27.4.2009 10:01, Marie Hoffmannová
TERMINÁLY / OPERACE TERMINÁLU / Způsob vytvoření nové OPERACE terminálu:
- Vytvoříme si zcela novou operaci terminálu pomocí ikony Nový záznam (Obrázek 1), nebo
- Otevřeme formulář některé stávající operace, kterou nevyužíváme a přejmenujeme ji (Obrázek 1), nebo
- Otevřeme si formulář některé stávající operace, která se svou podstatou přibližuje naše záměru a vytvoříme Nový záznam z kopie aktuálního (Obrázek 1).

V každém případě musíme zkontrolovat a správně nastavit všechny parametry operace. Minimálně ty, které jsou povinné (tučně nadepsané) v záložkách Formulář záznamu, Rozšířené nastavení a Kam se operace započítává (Obrázek 1, 2, 3).

Aby systém zaregistroval vaši novou Operaci, proveďte TERMINÁLY / GENEROVÁNÍ NASTAVENÍ TERMINÁLŮ.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...