Stále se snažíme zlepšovat naše produkty a služby a je pro nás velmi důležité znát názor našich zákazníků. Budeme rádi, pokud si najdete čas, a vyplníte tento krátký dotazník. Získané údaje budou sloužit pouze pro interní potřebu naší společnosti.
Kde jste se dozvěděli o naší společnosti?
Přivítali byste akci pro zákazníky, např. vybraný den - s prezentacemi našich produktů, vybraných modulů - s možností diskuse a konzultace s našimi zaměstnanci?
Jakou komunikaci ve vztahu k Vám, zákazníkům, upřednostňujete?
Zajímaly by Vás informace ze života naší společnosti? Máme na mysli např. vydávání elektronického newsletteru.
Vyjádření ke spokojenosti s poskytovanou podporou, vyřizování reklamací, ...
Vaše návrhy na zlepšení našich služeb:
Jakou novou funkci byste v programu přivítali? (specifikujte i ve kterém programu)
Vyjádření k případné nespokojenosti: