Helpdesk

Dotazník spokojenosti

Stále se snažíme zlepšovat naše produkty a služby a je pro nás velmi důležité znát názor našich zákazníků. Budeme rádi, pokud si najdete čas, a vyplníte tento krátký dotazník. Získané údaje budou sloužit pouze pro interní potřebu naší společnosti.
 
Vaše společnost:
 
Váš email:
 
Kde jste se dozvěděli o naší společnosti?
 
Internet
www.ron.cz
www.idnes.cz
www.denik.cz
www.seznam.cz
www.google.cz
www.systemonline.cz
jiná stránka:
 
Výstava, veletrh
HR Fórum
HR Days
New Vision in HR
Profesia Days
Jiný:
 
Inzerce v časopise
HR Management
Moderní řízení
Finanční management
Lidové noviny
HR Fórum
ÚZ Zákoník práce
Komora.cz
jinde:
 
Reference:
 
Přivítali byste akci pro zákazníky, např. vybraný den - s prezentacemi našich produktů, vybraných modulů - s možností diskuse a konzultace s našimi zaměstnanci?
ano
ne
 
Jakou komunikaci ve vztahu k Vám, zákazníkům, upřednostňujete?
e-mail
pošta (direkt mail)
formální osobní setkání (např. seminář)
neformální osobní setkání (např. sportovní turnaj)
 
Zajímaly by Vás informace ze života naší společnosti? Máme na mysli např. vydávání elektronického newsletteru.
ano
ne
 
Vyjádření ke spokojenosti s poskytovanou podporou, vyřizování reklamací, ...
 
Vaše návrhy na zlepšení našich služeb:
 
Jakou novou funkci byste v programu přivítali? (specifikujte i ve kterém programu)
 
Vyjádření k případné nespokojenosti: