Soubor změn a oprav aplikace ZAKAZKY ver. 4 ------------------------------------------------------------------------------------------ Číslo verze - datum vydání popis funkcí a úprav 4.13.2010.127 - 21.10.2020 - Oprava generování hierarchie rozdělení. Generování je důležité pro správnou funkci RON Portálu. 4.13.2010.126 - 19.10.2020 + Do formuláře aktivace doplněna funkce aktualizace licence přes internet. Nyní není potřeba opisovat údaje novější aktivace. Stačí zmáčknout tlačítko "Aktualizovat přes internet" a načtou se do formuláře údaje poslední platné aktivace. + Změna ukládání seznamu multilicence. Seznam databází již není uložen v CCF souboru aplikace, ale je uložen v licenční databázi. Licenční databáze je jedna z databází v multilicenci. Naposledy zvolena (připojena) databáze se nyní zapamatuje pro každou pracovní stanici zvlášť. POZOR!!! - Při upgrade se seznam databází multilicence přenese do naposledy připojené databáze a tato databáze bude nastavena jako licenční. + Změna ukládání aktivace. Aktivace již není uložena v CCF souboru aplikace, ale je uložena v databázi. Při změně aktivace není již potřeba mít právo zápisu do CCF souboru aplikace. + Úprava driveru ACSLine. Doplněno mapování interních operací 33, 34, 35, 38, 40, 50 na odpovídající systémové operce v aplikaci. V editoru parametru opraveny překlepy u titulků na záložce "Aktivace PGM". Volba "Podmíněný režim identifikace" nyní aktivní i pro terminály AL40E/AL20E (AL20 od verze 3.00), AL40F (optický snímač), CL700. Do editoru parametrů pro terminál typu RDX doplněno tlačítko "Nastavení formátu" které vyvolá formulář nastavení formátu čtečky. - Opravena chyba při přesunu rozdělení na kořen stromu v seznamu rozdělení, pokud bylo první rozdělení neaktivní. - Oprava exportu seznamů do excelu. Při exportu větších seznamů na některých počítačích docházelo k chybám. 4.12.2005.124 - 07.05.2020 + Do DMR driveru doplněna podpora řídící jednotky RJAW. + Do DMR on-line servru doplněna podpora řídící jednotky RJAW. + Do driveru AcsLine implementována editace a zápis konfiguračních parametrů terminálů. POZOR!!! - Nastavené parametry se zapisují do terminálů jen v případě, že je zaškrtnuta volba "Zapisovat do terminálu parametry nastavení". - Oprava exportu seznamů do excelu. U časových údajů už není připojeno datum 31.12.1899. - Oprava schovávání modálních oken za hlavní okno aplikace. + Do záznamu pracovního poměru přidány 4 uživatelské poznámky (mema), s volitelným titulkem. + Do driveru suprema doplněna podpora čtečky BioMini Plus 2. + K dokumentu lze zapsat poznámku + Do nastavení práv uživatelů doplněno právo: "Povolit nastavení osobního hesla bez ověření původního". + Do formuláře osoby na záložce "ID média" byla implementována funkce přiřazení id média s načtením. Tato funkce umožňuje načíst čip/kartu a rovnou ho přiřadit dané osobě. + Do seznamu identifikačních médií byla implementována funkce přiřazení id média s načtením. Tato funkce umožňuje načíst čip/kartu a rovnou ho přiřadit vybrané osobě. - Oprava načtení lokálního nastavení aplikace při přehlášení uživatele aplikace. + Do pole odkaz (webová adresa) u dokumentů lze zadat více než 160 znaků (změněn typ pole na memo). + Ve formuláři předpoklad materiálu doplněno u materiálu zobrazení jednotky a ceny za jednotku. + Doplněna možnost vytvořit materiál z formuláře výrobní zakázky na záložce předpoklad materiálu (dostupný materiál). + Do nastavení práv uživatele doplněno právo "Editace globálního nastavení aplikace". Pokud uživatel nemá toto právo pak může ve formuláři aplikace nastavovat pouze uživatelské a lokální nastavení aplikace. + Do plánovače úloh doplněna podpora odesílání e-mailů přes šifrované spojení SSL/TLS. Nastavení typu zabezpečení při komunikaci s SMTP serverem lze nastavit ve formuláři nastavení SMTP serveru v plánovači úloh. - Opravena chyba programu při zvětšení velikosti textu (High DPI) v systému. + Do standardního importu doplněn import polí osoby: Telefon a Mobil. Do standardního importu z tabulky nebo view v databázi navíc doplněn import polí osoby: Uživatelská 10 - 20. + Do menu "Nápověda" doplněna položka "Vzdálený přístup". Tato položka slouží ke spuštění vzdáleného přístupu zákaznické podpory RON na aktuální počítač, stejně jako spuštění vzdáleného přístupu přes helpdesk. + Do obecného importu z textového souboru PPomer.txt doplněna možnost importovat pořadové číslo pracovního poměru. + Do aplikace implementována nová verze editoru sestav Fast Report 6. POZOR!!! - Sestavy editované od této verze aplikace nepůjdou načíst ve starších verzích aplikace. + Do driveru Elatec doplněny nové formáty karty: Wiegand-4b a ACSLine-Wiegand-4B. + Nové sestavy "Čárové kódy - výrobek", "Čárové kódy - zakázky", "Čárové kódy - činnost" Formulářové sestavy pro modul Zakázky + Do seznamu výrobních zakázek doplněny rychlé filtry. + Do dialogu "O aplikaci" doplněna informace o velikosti databáze. + Do formuláře firmy doplněno tlačítko ARES - získání informací z Administrativního registru ekonomických subjektů + Do plánovače úloh doplněn nový typ plánování: Dny v týdnu. Při tomto typu plánování lze zvolit (zaškrtnout) více dnů v týdnu a zadat čas ve který se úloha bude ve zvolené dny spouštět. + Implementována automatická předkompilace skriptů. Předkompilace slouží pro zrychlení načítání a spuštění skriptů. Hlavně přes RON Portál. - Do DMR on-line servru doplněna podpora řídící jednotky RJA. Opravena také podpora terminálu DT2000. + Do DMR driveru doplněna podpora řídící jednotky RJA. - Oprava otevření formuláře osoby. Pokud uživatel neměl právo na tabulku "Skupina active directory" nebo "Osoba skupiny acive directory" nebylo možno otevřít formulář osoby. 4.11.812.108 - 17.12.2018 + Do plánovače úloh doplněna funkce nuceného ukončení úlohy po zadaném čase. Do formuláře naplánované úlohy doplněna volba: "Zastavit úlohu spuštěnou déle než". + Úprava výrobních činností, harmonogramu prací a výrobních předpisů. POZOR!!! Pokud je na jedné databázi s programem ZAKÁZKY nainstalován i program ADS, je potřeba provést i upgrade programu ADS na verzi 4.11.812.108, nebo vyšší. Pole normohodiny a cena za jednotku jsou přesunuty do samostatné tabulky a nyní je lze zadávat ve formuláři "Výrobní činnost" na záložce "Sazby" s platnostmi od-do. Na záložce "Sazby" nově přibylo pole "Sazba normohodiny". U přiřazených prací výrobního předpisu lze zadat sazby (Normohodiny a Sazba normohodiny, nebo Cena za jednotku). Hodnoty budou při vytváření harmonogramu prací do výrobní zakázky zkopírovány. Pokud pole vyplněná nebudou, nastaví se sazby výrobních činností platné k datu přijetí zakázky. Pokud bude zadáno pole Množství, zkopíruje se do zakázky, jinak se nastaví množství ze zakázky. U přiřazené činnosti lze změnit sazby tlačítkem "Nastavit sazby k datu". + Do nastavení práv uživatelů doplněna práva "Číst LOG" a "Číst DB LOG". Tato práva umožní uživateli prohlížet LOG (Ctrl+Alt+L) a DB LOG(Crtl+Alt+R) i když není správce. + Optimalizována rychlost načtení seznamu fotografií. + Doplněna klávesová zkratka Ctrl+W pro uzavření aktivního podokna v aplikaci. - Oprava navazování při zpracování původní výroby. Pokud byl ručně vložen záznam výroby pak způsoboval problém při zpracování původní výroby a znovu se vkládaly dřívější záznamy výroby které byly editované a měly posunutý čas od. + Do nastavení aplikace doplněna volba "Implicitní přednastavené heslo exportu do PDF". Tato volba byla doplněna na záložku "Nastavení sestav". Pokud je implicitní heslo nastaveno, pak při exportu sestavy do PDF bude přednastaveno pro uzamčení PDF dokumentu heslem. Uživatel toto heslo může před samotným exportem změnit nebo vymazat. + Do nastavení spojení k MSSQL databázi doplněna možnost zapnout šifrování. - Oprava synchronizace vázaných typů rozdělení. V případě že zaměstnanec měl přiřazena dvě různá rozdělení stejného typu od stejného data platnosti s jiným ukončením platnosti, která se synchronizují na stejné podřízené rozdělení, pak při synchronizaci byla vyhozena chyba PRIMARY KEY VIOLATION. 4.11.804.102 - 18.04.2018 - Oprava kontroly přiřazení ID média ve formuláři zaměstnance. Pokud bylo povoleno přiřazení jen jednoho identifikačního média, pak editací data přidělení a vrácení bylo možno docílit přiřazení více medií v jeden den na daný pracovní poměr. + Do exportu vzorku databáze doplněna volba: Anonymizovat data. + Do formuláře nastavení aplikace, na záložku "Osoba", doplněna funkce "Hromadné nahrazení rodného čísla za ID osoby". + V nastavení standardního importu zrušeno pole s viditelným řetězcem spojeni. Namísto pole s řetězcem spojení je jen tlačítko "Nastavení spojení k databázi". Je to z důvodu zabezpečení hesla v řetězci spojení. + Plánovač úloh - rozšířena možnost měsíčního plánování úloh. Do typu plánování "Měsíčně" doplněna možnost zadávat dny od konce měsíce zápornou hodnotou. Tzn. že hodnota dne: 0 znamená poslední den v měsíci, -1 znamená předposlední den v měsíci atd... Např.: Pokud je potřeba úlohu spouštět poslední 3 dny na konci měsíce pak je možno zadat: rozsah dnů od -2 do 0, nebo jen poslední den měsíce se zadá od 0 do 0. Dále taky byla doplněna možnost zadávat dny na přelomu měsíce. Např. od 25 do 3, nebo od -2 do 2, atd... + Úprava formuláře osoby. Do titulku typu rozdělení, na záložkách přiřazení jednotlivých typů rozdělení ve formuláři osoby, doplněn kód typu rozdělení. + Doplněna záložka "Poznámky" ve formuláři rozdělení. K rozdělení je možno zadávat poznámky s libovolnou platností (není dostupné na MDB databázi). - Oprava obecného importu ze souboru PPomer.txt. Formát datumu (d.m.yyyy) je nyní nezávislý na jazykovém prostředí systému. - Oprava zobrazení aplikace v seznamu připojených počítačů k databázi. Aplikace se zobrazuje jen pro verzi databáze MSSQL >= 2012 nebo Firebird >= 3. + Do exportu vzorku aplikace doplněno uložení identifikátoru a verze aplikace. Po načtení souboru vzorku databáze do formuláře importu vzorku databáze je identifikátor a verze aplikace zobrazena. + Implementován On-line server pro terminálu ACSLine. Server implementován jako agent. Do plánovače doplněna úloha "ACS On-line server" + Doplněna možnost nastavit prefix titulku hlavního okna aplikace přes soubor ".tit". Pokud je u exe souboru programu soubor ".tit" (kde je název exe souboru programu bez přípony), pak se obsah souboru bude zobrazovat jako prefix titulku hlavního okna aplikace. Např.: pokud je program "Prog.exe" pak soubor s prefixem titulku bude "Prog.tit". 4.11.711.98 - 20.11.2017 + Příprava na GDPR. Vytvořena tabulka osobní údaj. Do této tabulky jsou přesunuty citlivé údaje zaměstnanců z tabulky osoba. RC v tabulkách je nově pojmenováno jako ID Osoby. Nastavení aplikace doplněno o novou záložku Osoba, kde se nastavuje způsob zadávání ID Osoby, maska tohoto čísla a rozmezí číslování. Po upgrade na tuto verzi je nastaven typ číslování na manuální zadávání a je zatrženo kopírování ID osoby do Rodného čísla. Toto nastavení zachovává současný způsob zadávání rodného čísla, pouze dojde interně k fyzickému oddělení rodného čísla a ID osoby. V případě změny typu číslování ID osoby bude formulář zaměstnance obsahovat pole pro ID Osoby a pole pro Rodné číslo. Seznamy a sestavy, kde není potřeba uvádět RČ jsou upraveny na zobrazení ID Osoby. Jde o přípravnou fázi před přečíslování pole ID Osoby, kde je po upgrade stejná hodnota jako v poli Rodné číslo. + Výrobní činnost Do formuláře výrobní činnosti, u nastavení vazby na výrobek (zboží), doplněna platnost od-do. Při přiřazení platnosti od se nabídne volba pro ukončení platnosti do předchozího záznamu. - Opravena kontrola počtu aktivních uživatelů podle licence. 4.10.709.97 - 26.09.2017 - Oprava standardního importu pracovních poměrů. Opraven import rozdělení. - Oprava načítání vzorku databáze. - Oprava otevírání seznamu výroby na verzi MSSQL 2005 a nižší. 4.10.707.95 - 13.07.2017 + POZOR!!! - Nová verze používá nové komponenty pro přístup k databázi. Vzhledem ke změně komponent pro přístup k databázi může vzniknout nekompatibilita některých uživatelských sestav a skriptů. Pokud zjistíte, že uživatelská sestava nebo skript vykazují chyby, zašlete nám tuto sestavu nebo skript na náš helpdesk. Sestavy nebo skript vám upravíme a neprodleně zašleme zpět. + Výrobní činnost Do formuláře výrobní činnosti doplněno nastavení vazby na rozdělení a výrobek (zboží). Pro vazbu mezi výrobní činností a výrobkem lze zadat cenu za jednotku a norma za hodinu. + Formulář osoby záložka RON portál, Práva Doplněno pole "Hodnota dle profilu", které zobrazí nastavenou hodnotu práva dle zvoleného profilu. Doplněno tlačítko (dostupné jen pro uživatele, který je správce v aplikaci) na proklik do záložky "Profily uživatelů" ve formuláři Nastavení RON portálu. + Do driveru ZKTeco implementována podpora terminálu iClock680. + Do driveru ZKTeco implementována podpora čtečky otisků prstů ZK4500. + Typ rozdělení doplněn o nové pole Ukončovat rozdělení podle pracovního poměru. Tím bylo zrušeno toto pole z nastavení aplikace, kde platilo pro všechny typy rozdělení. Nyní lze nastavit jaký typ rozdělení se bude automaticky ukončovat podle pracovního poměru. + Do formuláře osoby na záložce ostatní údaje, doplněno tlačítko pro nastavení osobního hesla Osobní heslo lze použít např. pro pdf soubor, vygenerovaný z upravené sestavy, případně pro další použití. + Rozdělení - rozšíření položek K rozdělení je nově možné definovat osobu vedoucího a zástupce vedoucího. + Implementována možnost přesměrovat zobrazení nápovědy aplikace ze síťového disku na lokální disk. Pokud je aplikace spuštěna ze síťového disku pak z důvodů zabezpečení windows nelze korektně zobrazit nápovědu aplikace, která je načtená ze síťového disku. V tomto případě lze aplikaci spustit s parametrem /LH pak je soubor nápovědy překopírován do dočasného adresáře na lokální disk (pokud tam již neexistuje) a nápověda aplikace přesměrována na tento soubor. + Do driveru DMR doplněna podpora nového firmware. Doplněna podpora nového firmware verze 16 terminálu DT_C. K záznamu fotografie z terminálu doplněna operace. + Hromadné nastavení práv profilů uživatelů V "Nastavení RON Portálu" na záložce "Profily uživatelů" doplněno hromadné nastavení práv. Zvoleným typům práv lze hromadně nastavit hodnotu práva, vybrané osoby, či vybrané skupiny. + Do driveru ZKTeco doplněna podpora terminálů iCLock360 a iClock560. + Do záznamu terminálu doplněno pole aktivní. Do seznamu terminálů doplněn filtr "Jen aktivní". Neaktivní terminály se negenerují. - Oprava nastavení uživatelských sloupců - po smazání uživatelského sloupce nebo načtení společného nastavení došlo v některých případech při zavření seznamu k chybě Access Violation - Oprava automatického přihlašování podle aktuálního uživatele systému při přepnutí na jinou databázi v multilicenci. + Úprava vazeb dokumentů v databázi (mazání nastaveno na "Omezeně") + Do formuláře osoby doplněno ukládání historie příjmení. + Do formuláře nastavení práv uživatelů a skupin doplněno omezení editace pokud uživatel není správce. + Do nastavení práv uživatelů doplněno právo "Spustit restrukturalizaci databáze po upgrade aplikace". Toto právo slouží k tomu, aby upgrade aplikace mohl provádět uživatel, který nemá právo "správce" v aplikaci. + Do formuláře terminálu doplněna volba "Generovat posunutý čas" a "časový posun". Tato volba umožňuje do terminálu generovat posunutý čas o daný počet hodin. - Oprava driveru DMR. Oprava generování operace 30 pro externí čtečku dotykového terminálu DDT. + V nastavení aplikace lze nastavit počet typů rozdělení, pro průvodce přidáním nové osoby. - Oprava kopírování skupin osob. Nekopírovalo se nastavení sepnutí relé u přístupů k terminálům. + Do driveru ZKTeco doplněna podpora formátu karet ACSLine. - Oprava zobrazení tlačítka tisku ve formulářích při nastavení větší hodnoty DPI na monitoru. + Doplněn nový driver ZKTEco s podporou terminálu SCR100. + Úprava formuláře plánovače úloh. Do formuláře plánovače úloh doplněny rychlé filtry: - Jen typ plánování. - Jen aktivní. - Jen s chybou. Doplněna možnost zapsat poznámku k jednotlivým plánovaným úlohám. + Do seznamu terminálů doplněna funkce kopírování vlastností terminálů. Tato funkce umožňuje hromadně kopírovat vlastnosti zvoleného zdrojového terminálu do více zvolených cílových terminálů. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 29 Do rozhraní doplněna možnost definovat seznam implicitních operací pro jednotlivé typy terminálů. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 28 Do rozhraní doplněna možnost přenášet u datových záznamů rozdělení. + Do driveru ACSLine doplněn a podpora nových verzí firmware KT700 od 3.05 a FT500,FT500F od 2.50. Doplněna podpora výrobního režimu KT700, FT500 a FT500F. Doplněna možnost nastavit přenos čísla zakázky do rozdělení při vyčítání dat z terminálů. + Do manažeru skriptů doplněna podpora načítání skriptů tažením souborů z průzkumníka windows. + Do seznamů implementovány pevné sloupce. V nastavení sloupců lze nyní zadat počet pevných sloupců, které budou stále viditelné i při scrolování seznamu doprava. + Do seznamů implementovány sloupcové filtry. Stiskem Shift+Ctrl+F (nebo stiskem tlačítka sloupcového filtru v horní liště) se v seznamu nad sloupci zobrazí editační mřížka kde je možno zadávat omezení pro jednotlivá pole. Zadané sloupcové filtry lze ukládat (stiskem Shift+Ctrl+S) do seznamu filtrů jako jednoduché filtry. Filtr lze vypnout opětovným stiskem Shift+Ctrl+F (nebo stiskem tlačítka sloupcového filtru v horní liště). Příklady hodnot filtru: NULL - prázné pole !NULL - neprázdné pole text - pole začínající na "text" %abc - pole obsahující v textu řetězec ''abc". Znak % nahrazuje libovolný počet znaků. Znak _ nahrazuje libovolný jeden znak. 10 - hodnota čísla 10 10;20;25 - výčet hodnot 10..100 - rozsah hodnot 1;5;10..15 - kombinace výčtu hodnot a rozsahu 20.. - všechny hodnoty od 20 a větší ..30 - všechny hodnoty do 30 včetně. 1.1.2006.. - od data 1.1.2006 1.1.2010..31.12.2010 - rozsah dat (rok 2010). + Do driveru DMR doplněna podpora nového firmware. Doplněna podpora nového firmware verze 45 terminálu DT. Do nastavení parametrů terminálu doplněna nová volba: "Akceptovat neznámé karty". + Do generování trvale sepnutých relé terminálů doplněn příznak "Nespínat ve svátek". Pokud je u záznamu aktivován tento příznak pak se, při generování, v masce dnů vypnou dny v týdnu kde je v následujícím týdnu svátek (aktuální den + 6 následujících dnů). Svátky se berou podle volby "Svátky nastavovat podle země" v Nastavení aplikace na záložce "Období". + Úprava manažeru sestav. Do manažeru sestav doplněna možnost vypnout používání profilů nastavení. Do profilů nastavení doplněno tlačítko "Vyčistit profil". + Ukládání dokumentů do databáze. Na formulářích pro vložení dokumentů, lze dokument vložit drag&drop na označené pole, případně vložit dokument z clipboardu přes klávesovou zkratku Ctrl+Alt+W. 4.8.601.79 - 26.01.2016 - Opravena chyba při ukončení pracovního poměru zaměstnance. 4.8.601.78 - 21.01.2016 + Do driveru DMR doplněna podpora terminálů DDT. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 27 Doplněna podpora skrývaní a zpřístupňování masky čteček a masky relé ve formuláři terminálu, podle aktuálně zvoleného typu terminálu. + Do driveru DMR doplněna podpora nového firmware. Do driveru DMR implementována podpora firmware verze 31 řídící jednotky RJ. Konfigurace funkce vstupů (nyní se dají konfigurovat vstupy jako tlačítka). + Do nastavení aplikace na záložku "Stavy terminálů" byla doplněna volba "Zprávy posílat na e-mail rozdělení terminálu". Pokud je tato volba aktivní, pak se hlášení o nefunkčnosti terminálů odesílají na e-mail rozdělení nastaveného ve formuláři terminálu. + Implementovány vazby rozdělení a automatická synchronizace přiřazení PP podle vazeb. Do formuláře typu rozdělení doplněna vazba na jiný (nadřazený) typ rozdělení a volba "Synchronizovat PP Podle vazby". Ve formuláři rozdělení u takto nadřazeného typu lze pak definovat vazbu daného rozdělení na jednotlivá rozdělení vázaných (podřazených) typů. Pokud má vázaný (podřazený) typ zaškrtnutou volbu: "Synchronizovat PP Podle vazby" pak na rozdělení tohoto typu nelze ručně přiřazovat pracovní poměry, ale jsou automaticky přiřazovány podle vazeb na nadřazená rozdělení. - Oprava editace data ve formuláři plánování úlohy v plánovači úloh, při typu plánování "Jednou". + Do DMR online serveru doplněna podpora náhodných kontrol osob podle nastavení v parametrech terminálu DT. - Oprava driveru ACSLine. Oprava generování otisků do terminálů se čtecí hlavou MorphoSmart. Vylepšena stabilita komunikace se čtecí hlavou MorphoSmart. + Do standardního importu doplněna možnost importovat hodnotu pole pracovního poměru "ZpracovatDochazku". + Do seznamu rozdělení ve formuláři osoby doplněn rychlý filtr podle platnosti přiřazení dané osoby na dané rozdělení. - (Všechny/Platné aktuální den/Platné aktuální období). + Do plánovače úloh doplněn nový typ plánování: "Každou hodinu". Pro tento typ plánování je možno také zadávat seznam posunů (v minutách) od počátku celé hodiny kdy se úloha v aktuální hodině provádí. + Do nastavení zpracování výroby doplněny volby: "Počet dnů pro zpětné zpracování" - Tato volba umožňuje při každém zpracování výroby zpětně znovu zpracovávat výrobu o nastavený počet dnů. "Zpracovávat výrobu na vteřiny" - Tato volba umožní zapnutí zpracovávání výroby na vteřiny. To znamená, že při zpracování původní výroby se nebudou ořezávat vteřiny. + Ve stromu s hierarchií rozdělení doplněno odlišení položky šedou barvou, pokud je neaktivní. Pokud je položka a všechny podřízené neaktivní, celá větev se skryje. + Přihlašovací jméno na RON portál rozšířeno na 40 znaků. + Při synchronizaci osoby s active directory doplněno nastavení atributu 'displayName' při vytvoření nového uživatele. + Do evidence výroby doplněny nové druhy zpracování činnosti. Doplněn druh "Přerušení výroby" a "Pokračování přerušené výroby". Tyto činnosti umožňují přerušit činnost a pak ji obnovit aniž by se musela znova zadávat zakázka a výrobek. - Oprava přesunu terminálů v hierarchii v seznamu terminálů. Terminál bylo možno přesunou sám na sebe, pak z hierarchie zmizel a nešel ani vygenerovat. + Do agenta terminálu doplněna volba -parallel. Tato volba určuje, že bude úloha agenta provedena paralelně pro všechny linky terminálů. + Do manažeru sestav doplněna podpora profilů ukládání nastavení řazení a filtrů v panelech. + Kód výrobní činnosti rozšířen na 30 znaků. - Opravena chybová hláška - pole Hmotnost nenalezeno ve formuláři Výrobní zakázky - záložka Provedené práce - Oprava zápisu stavu terminálu při vyčtení dat z terminálu. Při chybě při vyčtení dat z terminálu nebyl zapsán chybový stav do stavu terminálu. + Do záznamů původní výroby a výroby doplněno pole Hmotnost. Při zpracování původní výroby se pole hmotnost přenese do výroby. + Do formuláře osoby, na záložku "Ostatní údaje", doplněno pole Telefon. - Oprava standardního importu. Oprava importu typu pracovního poměru. Nyní se neaktualizuje popis typu pracovního poměru. + Optimalizace rychlosti standardního importu zaměstnanců. + Do aplikace implementována nová verze editoru sestav Fast Report 5. POZOR!!! - Sestavy editované od této verze aplikace nepůjdou načíst ve starších verzích aplikace. + Optimalizace rychlosti generování hierarchie rozdělení + Upraven driver ACSLine. Do nastavení parametrů terminálů AL40/AL20, AL40/AL20F, CL700 doplněna volba: "Pří vyčítání dat zapisovat číslo čtečky a původní operaci do poznámky". POZOR!!! - Předchozí verze driveru zapisovaly do poznámky čtečku a operaci automaticky. Nyní je potřeba volbu zapnout pro zápis těchto informací do poznámky. + Do aplikace doplněna funkce pro obnovu indexů v databázi. Tato funkce je podporována na databázových platformách MSSQL a Firebird. Obnovu indexů je možno vyvolat přes menu: Systém/Správa databáze/Obnova indexů. Funkce je doplněna i do plánovače úloh. + Do aplikace doplněno zobrazování RSS zpráv v menu Nápověda - Zprávy z RSS kanálu Kontrola nových RSS zpráv po spuštění aplikace. Odebírání zpráv z RSS kanálu lze uživateli vypnout nastavením práva "Neodebírat zprávy z RSS kanálu" + Do driveru ACSLine doplněna volba: "Nemapovat systémové operace při vyčítání dat z terminálu". Tato volba vypne mapování systémových operací terminálu na systémové operace aplikace (9xx) při vyčítání dat z terminálu. + Do driveru ACSLine implementována podpora čtečky RRD3 včetně funkcí pro čtení/nastavení stavu relé a čtení stavu vstupů. + Do driveru Suprema doplněna podpora terminálu Bio Station T2 POZOR!!! - Nový driver Suprema používá novější BioStar SDK. Užívatelé kterří si kopírovali obsah adresáře \Drivers\SuppLib do adresáře k programu nebo do System32, musí soubory překopírovat znovu. - Oprava vytváření nových záznamů ID médií přiložením ID média ke čtečce přes průvodce nové osoby. + Do driveru ACSLine doplněna podpora terminálu LOG4. + Implementována podpora vzdáleného spouštění úloh agentů z intrawebu. Intraweb nyní nepotřebuje práva ke spouštění příkazové řádky. + V nastavení intrawebu lze vytvořit novou skupinu uživatelů z kopie včetně nastavených práv. + Do formuláře externí osoby implementováno načítání otisků prstů. - Opraveno vytváření kopií skupin pro zabezpečení v aplikaci. Při kopírování členů skupiny došlo k chybě. + Manažer skriptů - při vytvoření skriptu z kopie je předvyplněn název původního skriptu - Do agentů doplněna podpora přímého předání řetězce spojení při spuštění. Řeší to problém při spouštění agentů z multilicence kdy se agent mohl připojit k jiné databázi z multilicence než byl aktuální uživatel připojen. + Kategorie rozdělení Do aplikace doplněna možnost vytvořit seznam typu kategorií a seznam kategorií. Položky se nacházejí v menu "Seznamy". Ve formuláři kategorie lze na záložce "Rozdělení" zařadit rozdělení do kategorie, nebo ve formuláři rozdělení na záložce "Kategorie" k rozdělení přiřadit kategorii. pozn. není dostupné, pokud je použita databáze MDB - Oprava driveru ACSLine. Oprava komunikace s řídící jednotkou se starší verzí firmware <4.25 a 5.00 - 5.10. + Do exportu vzorku databáze doplněn export tabulky "Typ ID média". - Oprava exportu vzorku databáze. Oprava exportu kalendářů jen pro konkrétní zvolenou osobu. Doplněn export tabulky "Typ ID média". + Úprava driveru Sagem. Typ terminálu LOG3F-JBio přejmenován na LOG4F-JBio. Implementována funkce skriptu aktivace relé na danu dobu (ActivateterminalOutputStatus). + Úprava driveru ACSLine. Přejmenovány některé typy terminálů: RH_DALLAS -> DR1 RD3F -> RD2F MORPHOSMART -> RD3F E100/C100 -> APERIO(E100/C100) AL40/AL20F -> AL40/AL20F (Kapacitní snímač) Doplněny nové typy terminálů: AL40E/AL20E (AL20 od verze 3.00) KT700 Doplněna podpora nastavení seznamu trvale sepnutých relé pro terminály: AL40/AL20, KT600, KT600F, KT700, FT500, FT500F, CL700, AL40E/AL20E Implementována funkce skriptu aktivace relé na danu dobu (ActivateterminalOutputStatus) pro terminály: CL700 od verze firmware 4.25 a AL40E/AL20E od verze firmware 3.10. Doplněno mapování servisních operací terminálů na systémové operace docházky. Pro terminál CL700 doplněny volby řízení použití PINu v přístupových plánech skupin a osob v případě použití čteček EDK3B-RS. Opraveno generování jednotky CL700 pokud nejsou žádné časové plány. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 26 Do rozhraní doplněna funkce na aktivaci výstupů (relé) terminálů na určenou dobu. - Oprava diakritiky v mailech odesílaných při chybě komunikace s terminály. - Oprava načítání nastavení poštovního serveru po startu služby. Po restartu služby mizelo nastavení poštovního serveru pro notifikace prováděných úloh. - Oprava driveru ACSLine. Oprava odesílání dat do řídící jednoty CL700. - Oprava zápisu chyby do záznamu stavu terminálu. Při výskytu chyby při vyčítání dat z terminálu se nezapsalo neúspěšné načtení. + Do formuláře výrobní činnosti doplněna položka: "Povinná ukončovací činnost". + Do aplikace doplněny typy identifikačních médií. Seznam typů identifikačních médií byl doplněn do hlavního menu aplikace: Terminály/Typy identifikačních médií. Nyní lze ke každému ID médiu nastavit typ. U terminálu lze nastavit typ ID médií, se kterými bude terminál pracovat. Rozdělením identifikačních médií na různé typy lze předcházet problémům při kombinování různých technologií terminálů a formátů kódů identifikačních médií a biometrických šablon. + Rozšířen textový i databázový import zaměstnanců z mezd. Doplněna možnost importovat přihlašovací jméno uživatele active directory (Active directory login). 4.7.311.54 - 12.11.2013 + Do formuláře externí osoby doplněny uživatelské údaje registrace 1-20. + Do formuláře externí osoby doplněny uživatelské údaje 1-20. + Do formuláře osoby doplněny uživatelské údaje pracovního poměru 1-20. + Do formuláře osoby doplněny uživatelské údaje 10-20. + Do záznamu výroby doplněno rozdělení. Pokud má záznam původní výroby nastaveno rozdělení pak při zpracování výroby přebírá odpovídající záznam zpracované výroby přednostně dané rozdělení namísto rozdělení přiřazeného u terminálu. + Doplněny role active directory. Role active directory představuje jeden typ rozdělení (nastavitelný v nastavení aplikace). Roli active directory je možno přiřazovat skupiny active directory. Tzn., že zaměstnanci přiřazeni do dané role budou po synchronizaci nejen členy přímo přiřazených skupin, ale také skupin přiřazených dané roli. - Oprava odesílání českých znaků při vkládání vzorku na Helpdesk + Do formuláře terminálu, na záložku "Parametry" doplněno pole "On-line identifikátor". On-line identifikátor slouží pro identifikaci terminálů při on-line komunikaci s více terminály sdružených pod jednu IP adresu za firewallem. + Do driveru DMR doplněna podpora nových firmware. firmware DT verze 42 - podpora on-line identifikátoru terminálu. firmware RJ verze 27 - podpora on-line identifikátoru terminálu. firmware DT_C verze 11 - foto terminál s novou kamerou. + Do formuláře výroby doplněn automatický výpočet/přepočet pole hodiny při změně jednoho z polí "Datum čas od/do". + Doplněna vazba zaměstnance na uživatele aplikace a na uživatele active directory. Ve formuláři zaměstnance na záložce "Intraweb, Práva" a podzáložce "Aplikace" je nyní možno spojit zaměstnance s uživatelem aplikace a nastavovat mu práva k aplikaci. Ve formuláři zaměstnance na záložce "Intraweb, Práva" a podzáložce "Active directory" je nyní možno spojit zaměstnance s uživatelem acive directory a nastavovat mu přilašovací jméno a členství ve skupinách acive directory. Pak je možno toto nastavení synchronizovat s active directory. Nastavení spojení k active directory je ve formuláři nastavení aplikace na záložce "Active directory". Seznam skupin v activ directory je v menu "Systém/Správa databáze/Skupiny active directory", je tam potřeba nadefinovat skupiny z active directory které se budou přiřazovat zaměstnancům (uživatelům v acive directory). + V nastavení SQL dotazu uživatelského sloupce je možné vložit parametr pomocí tlačítka + Do formuláře výběru terminálů pro generování a načítaní dat z terminálu doplněno omezení seznamu terminálu podle práv. - Opravena synchronizace skupin pro zabezpečení v aplikaci podle rozdělení osob s uplatněním hierarchie rozdělení. Pokud byl pracovní poměr přiřazen v nadřazeném i podřízeném rozdělení ke stejnému datu, pak synchronizace podle těchto rozdělení s uplatněním hierarchie vyhodila chybu. + Přepracovány skupiny osob pro zabezpečení v aplikaci. Členství ve skupinách osob pro zabezpečení v aplikaci se nyní nepřiděluje osobám, ale nově pracovním poměrům osob. Takto lze nastavit práva uživatelům aplikace tak, aby viděli jen některé pracovní poměry konkrétní osoby. POZOR !!! - Pokud je na jedné databázi připojeno více aplikací je potřeba provést upgrade všech aplikací na poslední verzi. + Do driveru DMR doplněna volba "Ignorovat ID média s neplatnou délkou". Tato volba slouží pro použití terminálů DMR s jinými druhy terminálů které mají jinou délku ID média tak aby nedocházelo k vyhazování chyby při generování karet do DMR terminálu. + Do restrukturalizace databáze implementována aktualizace databázových práv uživatelů a skupin. Aktualizace databázových práv doplňuje práva uživatelům a skupinám pro nově vytvořené tabulky a nová pole existujících tabulek. + Implementována podpora omezení (filtrů) v nastavení práv skupin uživatelů. V editoru skupin uživatelů aplikace doplněna záložka z volbou skupin pro zabezpečení v aplikaci. + Úprava formuláře synchronizace skupin pro zabezpečení v aplikaci podle rozdělení. Do formuláře synchronizace skupin pro zabezpečení v aplikaci podle rozdělení doplněno pamatování naposledy zvoleného typu rozdělení a příznaku zda aplikovat hierarchii rozdělení. + Doplněna podpora MS Office 2013. + Rozšířen textový i databázový import zaměstnanců z mezd. Doplněna možnost importovat zpracovatele docházky zaměstnance (6. rozdělení). 4.7.305.48 - 02.05.2013 + V manažeru sestav byly upraveny výběry rozdělení pro zadání filtru podle rozdělení od-do a výčtem. Nyní se zobrazují jen platná rozdělení podle zvoleného období. + Do nastavení aplikace na záložku "Import" doplněna volba "Importovat identifikační média". + Do editorů plánovače úloh doplněn rychlý filtr "Jen úloha" na seznam naplánovaných úloh. + Do nastavení zabezpečení aplikace doplněna možnost nastavit politiku hesel. V politice hesel je možnost nastavit minimální délku hesla, úroveň zabezpečení hesla a platnost hesla ve dnech. Po vypršení platnosti hesla je po přihlášení uživatele, vynucena změna hesla. - Oprava zpracování výroby. Záznamy výroby s činností s druhem zpracování "Odvedení výroby" byly vytvářeny opakovaně, pokud bylo ve stejné minutě více záznamů původní výroby. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 25 - Do driveru DMR doplněna podpora čtení stavů a spínaní relé. - Do driverů quido doplněna podpora čtení stavů a spínaní relé, čtení stavu vstupů, čtení teploty z teplotního čidla. + Do nastavení práv uživatelů aplikace doplněn příznak "Aktivní". Pokud nemá uživatel nastaven příznak aktivní, nejde přihlásit do aplikace. + V editoru skupin uživatelů aplikace upraveno načítání skupiny uživatelů ze souboru. Doplněna možnost přepsat nastavení již existující skupiny. - Oprava načítání filtru seznamu ze souboru pokud uživatel nemá právo zveřejňovat filtry. + Možnost použití parametrů v uživatelských (lookup) sloupcích - je možné použít stejné parametry jako v uživatelských seznamech, např. :AktualniDatum, :AktualniCas + Do importu zaměstnanců z mezd doplněna možnost importovat přiřazení zaměstnance na činnosti (5. rozdělení). Možnost importu byla doplněna do textového importu (z ppomer.txt) i do databázového importu z tabulky/view v databázi. + Do předmětu při odesílání mailu, o provedení nebo chybě úlohy v plánovači úloh, doplněn název úlohy. 4.7.209.40 - 07.09.2012 + Normohodiny doplněny o možnost zdávat sekundy. Normohodiny lze zadávat u výrobních činností, činností výrobních zakázek a činností výrobních předpisů. + Do nastavení SMTP serveru v plánovači úloh doplněna možnost zadat odesílatele. + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 24 - Do driveru DMR doplněna podpora terminálu: DT1000C (docházkový terminál s fotoaparátem) - Do driveru Suprema doplněna podpora terminálu: BioEntry Plus (čtečka otisku prstu bez klávesnice) + Rozšířen import zaměstnanců z mezd (textový i databázový). Doplněna možnost importovat skupinu práv intrawebu u osoby. + Intraweb - rozšířené možnosti nastavení práv - nastavení práv podle přiřazeného rozdělení (typ rozdělení se nastavuje pro každý typ práva zvlášť) - hromadné nastavení práv pomocí skupin uživatelů - typ rozdělení, podle kterého se práva kontrolují nastavte v Nastavení intrawebu, záložka Typy práv uživatelů - skupiny uživatelů vytvořte v Nastavení intrawebu, záložka Skupiny uživatelů - zaměstnancům přiřaďte skupinu v kartě zaměstnance - Oprava editace filtrů v manažeru sestav. Pokud kategorie nebo sestava používala vlastní SQL dotaz s počítanými sloupci, pak editace filtrů nahlásila chybu. + Do tisků sestav doplněno zapamatování naposledy použité tiskárny. + V nastavení práv uživatelů přepracováno přidělování práv na přístupové skupiny. Nyní lze v seznamu dostupných a přiřazených skupin vyhledávat stiskem klávesy Ctrl+F. + Manažer sestav rozšířen o nový typ sestav. Doplněna možnost vytvářet OLAP tabulky. Vytvořené tabulky je možno exportovat do Excelu, Wordu, XML a HTML. 4.7.205.36 - 10.05.2012 - Oprava výběru výrobku ve formuláři manuálního vkládání původní výroby. + Doplněna možnost editovat některé hodnoty polí záznamu původní výroby. - Oprava kopírování záznamu výrobní zakázky. Nyní se zkopíruje i harmonogram prací, předpoklad materiálu a přiřazené dokumenty. - Oprava zobrazování efektivních práv uživatele v editoru uživatelů. - Oprava uživatelských filtrů v manažeru sestav. Pokud byla v uživatelském filtru použita SQL podmínka a v té podmínce byla použita proměnná manažeru sestav jako parametr, pak docházelo k chybě při tisku nebo zobrazení sestavy. 4.7.201.30 - 16.01.2012 + Změna verze rozhraní driverů pro komunikaci s terminálem. Nová verze rozhraní terminálů: 23 - Do driveru ACSLine doplněna podpora firmware od verze 2.35 v terminálu FT500 a FT500F. + Doplněno automatické číslování osobních čísel pracovních poměrů zaměstnanců a registrací externích osob. Nastavení automatického číslování osobních čísel je ve formuláři nastavení aplikace na záložce "Pracovní poměr". + Přepracován manažer sestav. Nyní je manažer sestav jako nemodální MDI okno stejně jako ostatní seznamy. Nastavení řazení a filtrů přesunuto doleva do jednotlivých sekcí jako rozbalovací panely. Přepracován systém vytváření seznamů oblíbených sestav. Seznamy oblíbených sestav se nyní dají zveřejňovat stejně jako sestavy. Doplněna možnost zobrazení seznamu sestav bez kategorií jako jeden seznam nebo hierarchicky po jednotlivých seznamech oblíbených sestav. U sestav je možno nyní vytvářet vlastní hlavní SQL dotaz. Pro jednotlivé kategorie a sestavy je možno nastavit viditelnost jednotlivých panelů sekcí filtrů a řazení. POZOR!!! - pokud na jedné databázi běží více aplikací RON, pak je nutno provést upgrade všech aplikací. - Oprava filtru aktivních pracovních poměrů v seznamu dostupných pracovních poměrů ve formuláři rozdělení. Pokud byl aktivován filtr aktivních pracovních poměrů pak byly zobrazeny i ukončené pracovní poměry osob které měly alespoň jeden aktivní pracovní poměr. - Opraveno vytvoření nové skupiny zaměstnanců z průvodce přidáním nového zaměstnance. - Oprava vyčítání velkého množství záznamů z terminálu DMR DT, RJ, VYR. Při vyčítání velkého množství záznamů docházelo k přerušení vyčítání s hlášením "Vypršel timeout" nebo "Přijata neznámá odpověď". + Do driveru DMR doplněna podpora vyčtení kódu naposledy přiloženého ID média z terminálu DT. Vyčtení kódu naposledy přiloženého ID média na terminálou DT je podporováno od verze firmware 32. Podpora umožňuje postupně načítat kódy ID médií přikládáním ID médií k terminálu DT přes funkci "Import ID médií z terminálu" v seznamu ID médií. + Zvětšena velikost pole kódu rozdělení, skupiny. Původní velikost byla 10 znaků, nová velikost je 30 znaků. ********************************************************************** UPOZORNĚNÍ ********************************************************************** Tato změna u větších databází vyžaduje delší dobu restrukturalizace! Doporučujeme provést v období, kdy není vyžadován přístup k aplikacím. + Do nastavení práv skupin uživatelů doplněna možnost ukládat/načítat skupiny do/ze souboru. + Do nastavení práv uživatelů doplněna možnost ukládat/načítat uživatele do/ze souboru. Ukládáno a načítáno je také aplikační nastavení uživatele. + Přepracován DMR on-line agent. Přepracován on-line protokol terminálu DT. Protokol upraven tak aby bylo možno v budoucnu zachovávat zpětnou kompatibilitu se staršími verzemi firmware jednotlivých on-line terminálů. Podpora terminálu DT od verze firmware 31. Doplněna podpora on-line režimu řídící jednotky RJ od verze firmware 19. POZOR!!! - U Stávajících terminálů DT u kterých je využíván on-line režim je potřeba provést upgrade firmware na verzi 31. + Do plánovače úloh v doplněno posílání hlášení o provedených úlohách e-mailem. Do seznamu plánovaných úloh doplněno tlačítko pro nastavení SMTP serveru. Do formuláře plánované úlohy doplněno nastavení typu odesílání a adresáta. + Přiřazení ID média ve formuláři osoby - možnost nastavit datum pro vyhledávání volných karet + Vylepšena kompatibilita s Windows Vista a Windows 7. Pokud je program nainstalován v "Program Files" a je zapnuté řízení uživatelských účtů (UAC - User Access Control), pak je při uložení konfiguračního souboru aplikace zobrazen dotaz na povolení provedení operace jako správce. V předchozích verzích, pro uložení konfiguračního souboru do "Program files" (tzn. při aktivaci a nastavení parametrů databáze), musel být daný program spuštěn "Jako Správce".