Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Problém se zobrazením nápovědy na síti

Docházka 4 
29.10.2010 16:23, Martin Král
Nezobrazuje se nápověda k programu při spouštění ze serveru (ze sítě).
29.10.2010 16:23, Martin Král
Někdy můžete mít problém se zobrazením HTML nápovědy na počítači v případě spouštění aplikace i nápovědy ze serveru.
Počítač nemá povoleny práva pro čtení HTML ze serveru.

V tom případě je potřeba spustit na počítači registrační soubor z přílohy, který upraví nastavení počítače tak, aby mohl nápovědu zobrazit.

Registr naleznete zde:

http://helpdesk.ron.cz/helpdesk/download.php?filename=HTMLHelp_NetDriveReading.reg
10.1.2011 15:42, Martin Král
V případě, že vám zabezpečení vašeho počítače nedovolí stažení souboru s příponou REG stáhněte se přiložený ZIP soubor na počítač kde z něho rozbalíte REG soubor.
14.9.2018 15:08, Martin Vais

Od verze docházky 4.8.704.91 lze aplikaci docházka spustit s parametrem /LH.

Soubor s nápovědou je pak překopírován do dočasného adresáře a nápověda aplikace přesměrována na tento soubor.

 

Příklad cesty k programu (Cíl):

C:\ADS4\ADS.exe /LH

  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...