Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Postup vytvoření vzorku databáze

MZDY profi 7 
14.4.2011 10:27, Martin Král
Pro ověření správnosti nastavení systému, případně pro zjištění důvodu chyb v zaznamenaných datech je možno v programu provést export vzorku databáze.
Postupujte takto :
– v menu zvolte
"Systém/Správa databáze/Export vzorku databáze"
– otevře se formulář "Export vzorku", kde zatrhněte všechny položky (standardně bez položky LOG(poslední 2 týdny) a LOG)
- ve spodní části zatrhněte volbu "Data osoby" a vyberte zaměstnance, u kterého jste zaznamenali problém
- potvrďte výběr tlačítkem "OK" a vytvořte soubor, který pojmenujte nejlépe příjmením zaměstnance (např. Novak), vytvoří se soubor např. Novak.dbs (v názvu souboru nepoužívejte háčky, čárky ani mezery)
- vytvořený soubor (např. Novak.dbs) následně vložte jako přílohu k dotazu na stránkách podpory.

nebo

- v menu aplikace zvolte Nápověda a Helpdesk
- zkontrolujte vyplněné přihlašovací jméno a heslo podle registrační karty
- zvolte Odeslat vzorek databáze
- vyplňte Předmět a Text zprávy, stiskněte tlačítko Vytvořit a odeslat vzorek, vyberte data požadovaného zaměstnance a odešlete.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...