Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Problém se spuštěním HTML nápovědy ze sítě

MZDY profi 7 
6.9.2013 14:37, Kamila Němcová
Pokud se nezobrazuje nápověda k programu v případě spouštění aplikace i nápovědy ze serveru, pravděpodobně není v počítači povolena práva pro čtení HTML ze sítě.

V tom případě je potřeba spustit na počítači registrační soubor z přílohy, který upraví nastavení počítače tak, aby mohl nápovědu zobrazit.

Pokud je aplikace spuštěna ze síťového disku, spouštějte program s parametrem /LH,
při tomto spuštění se soubor nápovědy překopíruje na lokální disk (do dočasného adresáře) a nápověda aplikace se přesměruje na tento lokální soubor.
6.9.2013 14:38, Kamila Němcová
Stáhněte si přiložený ZIP soubor na počítač, kde z něho rozbalíte REG soubor.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...