Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Vytvoření nové evidované události - OPERACE TERMINÁLU

Docházka 4 
11.9.2013 10:02, Kateřina Lipková
V menu TERMINÁLY / OPERACE TERMINÁLU /
Způsob vytvoření nové OPERACE terminálu:

- Otevřeme si formulář některé stávající operace, která se svou podstatou přibližuje naše záměru a vytvoříme Nový záznam z kopie aktuálního - vložíme nový kód a popis operace, nastavime/upravime další požadové parametry nebo
- Otevřeme formulář některé stávající operace, kterou nevyužíváme a přejmenujeme ji nebo
- Vytvoříme si zcela novou operaci terminálu pomocí ikony Nový záznam

V každém případě musíme zkontrolovat a správně nastavit všechny parametry operace. Minimálně ty, které jsou povinné (tučně nadepsané) v záložkách Formulář záznamu a Kam se operace započítává.

Pro registraci operace na terminálu je pak nutné v menu TERMINÁLY / TERMINÁLY - vybrat požadovaný terminál, na kterém bude operace evidována, v položce operace pak přiřadit operaci do povolených operací a generovat nové nastavení terminálu TERMINÁLY / GENEROVÁNÍ NASTAVENÍ TERMINÁLŮ.



  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...