Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Načtení sestavy ze souboru + zobrazení v RON portálu

Docházka 4 
11.9.2013 13:58, Martin Vais
Do manažeru sestav je možno importovat nově vytvořené sestavy, které mohou vytvořit naši programátoři na základě Vašich požadavků a objednávky.

Postup načtení nové sestavy.
V menu Výstupy | Manažer výstupních sestav - zvolte ikonu „Načíst sestavu“ (žlutá složka s modrou šipkou) a vyberte uložený soubor, který Vám byl zaslán emailem nebo vložen jako přílohám zde na Helpdesku.

Sestava se automaticky uloží do příslušné kategorie, její název v seznamu je zvýrazněn v jiné barvě než standardní sestavy programu.
1.3.2021 23:25, Martin Vais

Upozornění: Sestavy vytvořené a zaslané po 23.1.2024 vyžadují minimální verzi docházky 4.13.2401.151

5.5.2021 12:13, Martin Vais

Většinu sestav v manažeru výstupních sestav lze zobrazit na portálu.

 

V menu Systém -> Nastavení -> Nastavení portálu -> Karta TISK.

Stiskněte tlačítko "Nová" a vepište název sestavy.

Potvrďte a následně vyberte požadovanou sestavu.

Následně si u dané sestavy můžete vybrat do jakého souboru se má generovat (ne všechny mohou být dostupné/vhodné pro danou sestavu)

V položce formulář, můžete zvolit v jaké položce docházky se má daná sestava zobrazit. Pokud není vybrán pak je zobrazen standardně v položce pro TISK.

V položce Typ práva, pak lze zvolit podle jaké práva má sestava zobrazit data zaměstnanců. Standardně jej není potřeba vyplňovat.

 

  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...