Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Export vzorku databáze

Personalistika 
6.12.2013 9:43, Kamila Němcová
Pro ověření správnosti nastavení systému, případně pro zjištění důvodu chyb v zaznamenaných datech, je možno v programu provést export vzorku databáze.

Postupujte takto:
- v menu zvolte
"Systém/Správa databáze/Export vzorku databáze";
– otevře se formulář "Export vzorku", kde zatrhněte všechny položky (standardně bez položky LOG(poslední 2 týdny) a LOG);
- ve spodní části zatrhněte volbu "Data osoby" a vyberte zaměstnance, u kterého jste zaznamenali problém;
- potvrďte výběr tlačítkem "OK" a vytvořte soubor, který pojmenujte nejlépe příjmením zaměstnance (např. Novak), vytvoří se soubor např. Novak.dbs (v názvu souboru nepoužívejte háčky, čárky ani mezery);
- vytvořený soubor (např. Novak.dbs) následně vložte jako přílohu k dotazu na stránkách podpory.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...