Helpdesk
Upozornění:
Když odpověď z naší strany není dostatečná nebo chcete vložit doplňující údaje k původnímu dotazu, použijte prosím u dotazu tlačítko "Odpovědět".
Pokud zvolíte "Vložit nový dotaz" nejsme schopni dohledat na co přesně reagujete.
Tlačítko "Vložit nový dotaz" použijte pouze v případě, že chcete začít diskusi na zcela nové téma.

Při aktualizaci programu došlo k chybě - kód 5

 
15.4.2009 11:28, Kamila Němcová
Pokud se při aktualizaci programu objeví chybové hlášení:
"Došlo k chybě při pokusu o nahrazení existujícího souboru: DeleteFile selhala; kód 5. Přístup byl odepřen."
Musíte zavřít program a poté akci opakovat.
  • (nepřiřazena)
  • Kritická chyba
  • Chyba
  • Nápad
  • Objednávka
  • Předáno na Teams
  • Editovat poznámku ...